O mnie

d2 pic 1

 

 

 

 

 

 

Doświadczenia zawodowe:

  • od 1991 roku tłumaczenia pisemne tekstów handlowych, technicznych, prawnych, finansowych, ogólnych. Tłumaczenia ustne symultaniczne i konsekutywne w powyższych zakresach.
  • od 1991 do 1994 nauka j. angielskiego na różnych poziomach zaawansowania.
  • do 1994 do 1996 organizacja od podstaw i zarządzanie korporacyjnym Działem Szkoleń zawodowych (szkolenia związane ze zdobywaniem uprawnień zawodowych, szkolenia językowe, szkolenia dla kadry zarządzającej).
  • od 1997 do 2004 organizacja od podstaw i zarządzanie korporacyjnym Działem Marketingu (pozyskiwanie i obsługa klientów przemysłowych z kraju i zagranicy).
  • od 2004 do 2007 organizacja i zarządzanie korporacyjnym Działem Handlowym z poziomu stanowiska Dyrektora ds. Sprzedaży (pozyskiwanie i zarządzanie obsługą klientów przemysłowych z kraju i zagranicy).
  • od 2007 do 2010 zarządzane kilkusetosobową firmą świadczącą usługi dla klientów przemysłowych w kraju i zagranicą z poziomu stanowiska Dyrektora Naczelnego przedsiębiorstwa.
  • od 2012 samodzielna działalność w zakresie doradztwa, szkoleń i zarządzania dla klientów biznesowych.

Wykształcenie:

  • 2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Executive MBA
  • 2003 – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Filologii Angielskiej, magisterium na kierunku: Językoznawstwo Kognitywne.
  • 1994 – Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczno-Historyczny, licencjat z filologii angielskiej, Specjalizacja Nauczycielska.

Ukończone szkolenia:

  • 1995 – „Frontline Leadership” by Zenger Miller: szkolenie dla pracowników wyższego nadzoru ukończone w USA, uzyskany tytuł instruktora programu.
  • 1996 – „Supporting Microsoft Windows NT Server 3.51”: szkolenie autoryzowane przez Microsoft dla administratorów serwerów realizowane przez TECHMEX, Bielsko Biała.
  • 1996 – Zaawansowane kursy obsługi oprogramowania realizowane przez IKIK Warszawa: Lotus 1-2-3 v. 5.0, Approach v. 3.0, MS Project v. 4.0, Freelance Graphics v. 2.1.
  • 1996 – Szkolenie dla pracowników wyższego nadzoru „Supervisor I” i „Supervisor II” oparte na materiałach firmy macierzystej z USA.
  • 1997 – Szkolenie „Trening Efektywnej Sprzedaży” realizowane przez Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko k/ Warszawy.
  • 1998 – Seria szkoleń dla pracowników nadzoru związanych z wdrażaniem systemu zarządzania jakością ISO 9001.
  • 1999 – Studium Marketingu i Sprzedaży realizowane przez Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko k/ Warszawy.
  • 2008 – Szkolenie „Finanse dla Menedżerów Niefinansistów” realizowane przez Business House.
  • 2009 – Szkolenie „Pracodawca z związki zawodowe” (zasady współdziałania, negocjacji, rozwiązywania konfliktów). Realizowane przez Global Business Center.
  • 2009 – Szkolenie „Zagrożenia i najczęściej popełniane błędy przy zawieraniu umów handlowych” realizowane przez ATL (Achievement Through Training).
  • 2010 – Szkolenie „Relacje ze związkami zawodowymi” realizowane przez TMTgroup.