– negocjacje

Handshake Between Two BusinesspeopleOd skutecznego przygotowania się do negocjacji zależy ich płynny przebieg, oraz osiągnięcie korzystnych zapisów w umowach, aktach notarialnych, czy kontraktach.

Sukces negocjacji to także umiejętność uważnego słuchania, wychwytania istotnych informacji, umiejętność ripostowania, kontrargumentacji, to także umiejętność przekonania partnera do swojego stanowiska.

Wspomagamy naszych Klientów w momentach, kiedy nawiązują współpracę z nową firmą oraz w sytuacjach, gdy z różnych względów potrzebują zmienić warunki trwającej już współpracy.

Pomoc zewnętrznego eksperta daje wiele korzyści osobom odpowiedzialnym za negocjacje oraz rozumiejących ich znaczenie dla rozwoju biznesu. Przede wszystkim odciąża je z tej funkcji, pozwalając skupić się na innych obowiązkach, zwalnia ze stresu, który często towarzyszy negocjacjom, zapewnia jak najlepsze przygotowanie rozmów, co wpływa na osiągane wyniki.

Negocjacje mogą m.in. dotyczyć:

  • Ogólnych warunków współpracy
  • Czasu/terminu realizacji
  • Warunków dostawy
  • Wartości kontraktu lub ceny za określony produkt/usługę
  • Warunków wprowadzenia produktów do sprzedaży
  • Warunków promocji

Przystępując do prac określamy jakie dane, dokumenty i informacje Klienci powinni przygotować przed negocjacjami, dla znaczącego powiększenia zasobu własnych przewag.

Sprawnie kompletujemy niezbędne informacje, które wykorzystujemy do osiągnięcia sukcesu negocjacyjnego. Każdorazowo w procesie przygotowawczym opracowujemy różne scenariusze negocjacyjne, dostosowane do możliwości rozwoju sytuacji. Wychwytujemy wszelkie niekonsekwencje w zapisach i uszczegóławiamy umowy tak, by były bezpieczne dla Naszych Klientów i chroniły ich od ryzyka poniesienia strat.

Dzięki uprzedniemu określeniu z Klientem minimum i maksimum oczekiwań, wiemy, czego Klient żąda od negocjacji i jakie warunki będą go zadowalać.